lite fakta eller ?

hejhej alla glada människor. Det blev inget mer bloggande igår kväll nä, kollade på film med Nur till halv 9. Sen skulle hon hem och blabla och jag somnade... heh, börjar faktiskt bli orolig, sömnen kommer till mig tidigt de senaste dagarna.

 Hur som helst så har jag varit på stan med Malin idag. Det var 2 butiker som hade öppnings premiär. CUBUS och BIKBOK! dock blir ja alltid så förvirrad när jag går in i nyöppnade affärer för det brukar alltid vara så mycket folk då. Så jag köpte inget därifrån idag. Men jag köpte iallafall foundation från H&M eftersom ja  hade slut på min ena och den andra visste ja inte vart den var. Men såklart så hittade jag den då jag precis hade köpt en ny.
Menmen det gör inget att man har två användbara ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla sexig jag skulle bara vilja smeka din kropp! du är så het OMG

2011-03-24 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0