BILER FRÅN FESTEN

Tråkigt med söndag, i princip är söndag en av mina dåligaste dagar.. visst man är ledig och så men jag tänker alltid såhär på söndagar "fan imorgon är det måndag, skola !"
Och imorgon har jag prov i matte också. Satt och pluggade ungefär en timme efter att jag hade vaknat, men det behövs mer plugg ... "/

Här kommer bilder från festen igår :)

söta Jennie som tydligen fick något i ögatoch Malin som går catwalk !

Fina Nur på catwalken. Vi körde en catwalk show där man kunde hamna 1:A 2:A 3:A.
Jag hamnade 1:A och fick därefter bli jury. hahahha

Doha på catwalken franskens ingång, hahah

Här sitter några tjejer :P

Dans !


vimmel bild eller vad .. ? :O

Söta Elina !

Jag och malin

Elina, jennie och malin

Nur, doha och Minna :)

Här vet jag verkligen inte vad vi 3 höll på med :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0