Underbar dag !

Vilken perfekt dag det har varit idag, måste ja börja med att säga!
Dock har de inte vatt bra i blogguppdateringen eftersom jag verkligen hade mycket att göra. Min lillebrors kalas blev väldigt lyckad, ( tack vare mig, hihi ) och Malin födelsedagsfest var också jätte jäte lyckat. Tack alla som var där och gav oss en bra kväll!
Bara så ni vet, jag har tagit bilder från malinsfest. Dock orkar jag inte lägga in de idag, så dem får ni se imorgon.

förresten vilken måne det är ute ! nästan läskig .. haha. Jag är en sån som tycker allt som har med fullmåne och göra brukar vara läskigt.
Jag försöte få en bra bild på hur den sog ut från trädgåren. Men ja vet inte ifall ja lyckades...

Himlen ser dock cool ut, ljusblå ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0