Praodagen är slut

hejhej bloggen, just nu har jag slutat praoen för idag. Men jag sitter fortfarande här inne i något slags kontor med en dator, som jag smög mig in på för att skriva ett blogginlägg. Ja..dagen har varit rätt okej här  hos tandläkaren. Visst jag var jätte trött men då kan man skylla på att de var en måndag ! :)
Hade inte så mycket att göra, fick fördetmesta titta på hur de grävde sig in i käften på patienterna.
Nu ska ja iallafall sitta och vänta på mamma som ska köra mig hem.
Pussochkram


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :) ♥

2011-03-28 @ 16:33:48
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0