plattång.. kan vara farliga dem med

Lite retard att jag skriver upp detta nu men jag har 2 jävulska brännsår en på halsen som ser ut som någon sugmärke på långt håll och en på armbågen. Och nu undrar man huuuuuuur fasen har man lyckats med detta ?
Jag hade en sådan brottom till skolan och dessutom var jag så jävla trött, så när ja skulle platta håret så råkade ja klämma dit skinnet på halsen. Fy vilken smärta, den var inte mysig.
 Sen när jag skulle dra väck sladden från vägguttaget råkade ja nudda till armbågen på de värma plattorna i plattången.
Vilken plattångs mordförsök det har hänt på mig den här vackra dan.


detta ser dock ut som 2 pilar. En uppåt och en neråt :P


Men man överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0