pinsamt värre

Hej bloggen!
Personalen på tanvårdsavdelningen fick ledigt på eftermiddagen så jag fick helt enkelt cykla hem. Och de kändes jävligt bra och få göra det för det skulle bli hur jävla pinsamt som helst ifall dom såg mig halv somna mitt i allt . Ja... jag var nämligen skit trött (som vanligt ) och när dem pratade med mig kunde jag inte konsentrera mig, så jag bara stod där och nickade hela tiden och låtsades som om jag hade full kontroll över det de babblade om. Men jag måste ju säga att det ändå är kul och jobba som tandläkare, visst...det kan vara ofrächt med katasrtofala tänder, men det är ju andå kul och borra. laga tänder och hålla på . Enligt mig.

Fast jag är inte så speciellt förtjust i sjukhus uniformen. Jaa.. de vita byxorna kan man ju fan använda när man hoppar fallskärm. Hur breda som helst!
Och det visade sig att man inte fick ha smycken heller, för de bara " för att det ska vara en bra hygien bör man inte ha smycken" och jag hade ju på min min fina spindel ring då ....

aja puss o kram , adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0