Det hemskaste som har hänt mig i en buss

När jag och min kompis Minna var på väg hem med en buss (vi var de enda i bussen för utoom chauffören) Så kom helt plötsligt en ful äcklig och flåtig gammal gubbe in och satte sig precis bakom mig och han började glo riktigt mycket. Jag blir as rädd eftersom jag har en fobi mot sådana människor men jag blev livrädd då han av ingen anledning började röra mig på axeln, jag vände mig om och han sa " du är en snygg tjej du" OMG paniken slog mig i skallen och ja började viska åt minna hur rädd jag var sen rörde han mig igen och igen och igen men jag brydde mig inte, för helt seriöst det var ingen rolig känsla !
Och när vi änligen skulle hoppa av från den hemska bussen så fastnade min vaska i stolen och då sa han " hedjdå snygga flicka" och vinkade, framför alla som satt i bussen !


btw, jag köpte 2 saker i stan. Jag visar de lite senare :)

Kommentarer
Postat av: gubben

vadå framför alla i bussen det va ju bara ni och gubben plus chaffören ? : O

2011-03-15 @ 20:32:14
Postat av: abir

Men bussen släpper ju in folk nästan från varje busshållplats när den kör ? trodde att man tänkte så df skrev ja inte det ..

2011-03-16 @ 08:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0