slept well ? - hell no !

Godmorgon.
Kan börja med att tala om att jag haft en sömnlös natt, har inte kunnat sova ett skit ( om inte någon timme)
Det har kliat mig i gommen som satan, ja lite konstigt att det kliar i gommen men det är tydligen en allergi som jag har. Jag måste göra något åt detta för det irriterar mig väldigt mycket. Men jag kanske ska börja med och ta rede på vad det är för allergi ?
Hur som helst idag så hade jag och en kompis planerat att umgås lite på stan, fika och så.
Men av några skäl så blev denna planering inte så säker för uppfyllelse.
Så jag vet inte riktigt ifall det kommer bli något av det. Nu ska ja fixa en härlig frukost för mig själv , haha snacka om att byta ämne!


Titta denna underbara bild som jag lyckats fånga här om dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0