Tatueringar

en stor insperation för mig är tatueringar. Jag älskar tatueringar.
längtar verkligen till jag får göra min första tatuering. Men nu menar jag inte att jag älskar tatueringar och skulle kunna ha hur många som helst, usch ne!
Jag älskar tatueringar som vekligen betyder något, så som text tatueringar.
Här är några favoriter :

rihannas pistol vid bröstet är AWESOME!

Dessutom gillar jag hennes rebelle fleur tatuering

Miley cyrus har en just breathe tatuering som också är nice, love it!

Jag älskar stjärn tatueringar, speciellt på nacken!

En tatuering på handleden är hur fint som helst, ja skulle lätt kunna ha en rebelle fleur tatuering på handleden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0