Hey babeys

whats up dudes, hur har ni haft det idag ? :)
Själv har det varit en väldigt bra dag, guess why?;)
Hursomhelst så ska jag alldeles strax fixa något att äta för ja är väldigt hungrig. De 2 chokolad hjärtan jag  fick av killen när jag skulle hem räckte inte. Nu tänker ni säker ... VILKEN KILLE ?
Jo.. såhär är det, när jag var på väg hem från skolan såg jag en kille som bara kom fram och sa glad alla härtnas dag och räckte fram 2 chokolad hjärtan, och det pinsammaste var att jag inte kände honom. RANDOM SHIET men ändå snällt :P


Jag har en stor bildbrist för tillfället, så denna får duga :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Var han inte snygg?:)

2011-02-18 @ 10:18:01
Postat av: abir

hehe, nja... inte min typ :P

2011-02-18 @ 14:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0