Ber hemskt mycket om ursel uppdatering

Hej älsklingar, som ni kanske har märkt så har dagens bloggande varit ursel och anledningen till detta är att min dators internet har inte velat starta så jag har varit tvungen att använda pappas dator vilket innebär att jag inte kan blogga så ofta ifrån den för han använder den 24/7 ...
Men jag ska försöka fixa min internet.
Iallafall har jag gjort min hemma spa och tränat idag. Har nog inte berättat att jag har ett litet "gym" hemma där jag tränar, springer fördet mesta på löpbandet. Jag gjorde det i 1 hel timme , vilket var skit bra. Känns som om jag har stoppat i mig alldeles för mycket söt saker i senaste tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0