Vi bytte smink, hihi

Hejhej.
Jag förtjänar ett gratulerande för överleningen från dagens SATANS HELVETES SKOL VANDRING :)
Tänk er 2 mil har jag gått. Förstår mig dock inte på dem som sprang hela den sträckan, vilken kondis man lär ha då ....
Hur som helst, jag var hemma hos malin en stund efter att vi hade kommit tillbaka till skolan (vi fick sluta när vi kom)
Vi bytte lite saker med varandra som vi inte använder, . Älskar att byta, freakin fun.
 Jag skulle igentligen lägga upp bilder från skol vandringen men mobilen har hakat upp sig. Istället får det bli en bild på vad jag fick av malin ;)

Sminkborstar

Puder och rouge

Ögonskuggor

Eyeliner och glittermaskara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0