varför ska finnnen attackera ens panna?

har suttit och försökt logga in på min blogg i några minuter. Och jag upptäcker att det inte går. Någonting är på tok. " men för helvete har blogg.se börjat med sitt lagg nu igen " tänker jag för mig själv. Jag blir as arg och försöker ännu mer. Efter 5 minuter -----> "JAHA !! ojsan jag har visst skrivit in min gamla e-postadress"

Jaja över till det viktiga, eller jag vet inte om det är jätte viktigt för er. Men altså finns det någonting värre än en finne mitt på pannan? Jag är inte den personen som alltid får finnar, men varför ska jag just få en ful liten äcklig finne mitt på pannan där den mest är tydlig att se . Sjukt störigt, thats the way aha aha i hate it aha aha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0