intressant var det !

Kom precis tillbaka från min sista praodag hos sjukhus tandvården. Det har varit väldigt väldigt kul och praoa där, det käns som om jag har fått ett stort intresse av att ha ett yrke inom tandvården. Det är så himla kul att hjälpa folk som behöver behandling osv för min del. Så jag är väldigt nöjd med mitt val , att praoa hos tandläkaren. Sen har jag insett hur stor fördel en prao vecka kan ge en elev samt hur man ska utnyttia veckan och lära sig sådant man inte visste om inom yrket.
Jag har ju också haft en bra personal som har verkligen förklarat och visat massor av grejer inom behandlingarna.
Idag har jag till exempel fått assistera vid operationer, vilket har varit skit kul och spännande.

Dessutom fick jag en liten tandhygiens goodiebag och lite body butter och peeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0